ChinstohovaJembatan naik bimbitLapisan perlindungan anti selip

masa pelepasan:2023-08-02 11:50:22 Pengguna pos:275HP127226562 Paparan halaman:542

Petua teras:Chinstohova,Semak operasi peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.Lift kargo adalah platform pena

Semak operasi peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.

Lift kargo adalah platform penangkap hidraulik khusus untuk pengangkutan barang. Ia terutamanya digunakan untuk mengangkut barang ke atas dan ke bawah diantara berbagai lantai kerja seperti gudang, garaj, workshop, dll. Ia khususnya sesuai untuk bangunan lantai bawah. Untuk meningkatkan keselamatan lif kargo untuk perjalanan jauh dan keselamatan peribadi, tindakan keselamatan dirancang dalam sirkuit. Di bawah, penulis akan menjelaskan secara singkat keuntungan jelas lif kargo.

ChinstohovaKesempatan persekitaran suhu rendah pada minyak hidraulik,ChinstohovaPlatform lif sumbangan aluminum, lemak, dan diesel lif hidraulik. Sistem tarik dan lepas kaki angkat dan tindakan angkat, membunuh, dan teleskop operasi berat semua dihantar oleh minyak hidraulik sebagai medium kerja. Viskositi minyak hidraulik adalah penting. Jika viskositi terlalu tinggi, tahan tegangan dalaman sistem meningkat,ChinstohovaPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiri, kehilangan tekanan meningkat, suhu minyak meningkat terlalu cepat, dan operasi tertinggal; Viskositi terlalu rendah, efisiensi volumetrik pompa rendah, prestasi rendah, dan resistensi sentuhan antara komponen meningkat. Viskositi minyak hidraulik berbeza dengan suhu kerja, jadi perhatian istimewa perlu diberikan bila memilih minyak hidraulik suhu rendah.

Saiz silinder minyak patut diminumkan sebanyak mungkin semasa memenuhi keperluan desain. Semakin kecil saiz silinder minyak, semakin cepat kelajuan angkat.

YevlaxSemak jika tempoh penggunaan pembatasan kelajuan telah tamat. Jika ia melebihi tempoh penggunaan, perlu menghantarnya ke unit profesional berwajib untuk pemeriksaan dan kalibrasi. Apa fungsi peranti tahap angkat?

Bagaimana untuk mempertahankan dan mempertahankan tahap angkat? Apabila menggunakannya dalam kehidupan sehari-hari, perhatian perlu diberikan kepada pemeliharaan untuk memperpanjang jangka hidup. Di bawah,ChinstohovaLarge fixed lifting platform, Mesin Hydraulik Jinan Dasheng akan memperkenalkan beberapa titik pemeliharaan dan perhatian untuk semua orang: brek setiap mekanisme patut diperiksa secara peribadi dan disesuaikan untuk kebebasan antara pads brek dan roda untuk memastikan fleksibiliti dan kepercayaan. Di permukaan kencing, seharusnya tidak ada tanah di hadapan, dan mana-mana tanah mesti dicuci dengan bensin atau lebih tipis. Perhatikan untuk memeriksa setiap tali kawat besi untuk kawat patah dan tali longgar. Jika ia melebihi peraturan yang berkaitan, yang terkenal dalam negara dan antarabangsa peralatan kita mempunyai kehidupan layanan panjang! Pemimpin industri dalam produk wayar produk, selamat datang untuk bertanya

Lukisan adalah lapisan pelindung luaran biasa untuk lif, ia mudah menyebabkan cat jatuh atau umur, dan kita perlu mengambil tindakan tertentu untuk mencegahnya. Di bawah biar saya perkenalkannya kepada and a secara singkat:. Harga tinggi dan spesifikasi pelbagai pembuat lif menyambut pedagang sampah, syarikat industri, dan jabatan kuasa untuk melawat dan bernegosiasi dengan syarikat!


ChinstohovaJembatan naik bimbitLapisan perlindungan anti selip



Periksa peralatan interlocking, perjalanan ke atas dan ke bawah, dan tombol penyelamatan keselamatan lain pintu kandang dan pintu pagar

Tengah bekalan kuasa: Kuasa enjin: Angkat: Operasi penyesuaian Rocker sendiri Perlindungan Muat Terlalu: Melalui reli semasa.

Muat atau peralatan gagal berfungsi Berbagai pembuat lif mempunyai kualifikasi rasmi. Selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!

Helaian PetikanSemak dan perbaiki sirkuit elektrik dan komponen switch panel kawalan. Jika ada penuaan dalam sirkuit, gantikannya

Semasa operasi tahap angkat ketiga, muatan menegak seperti berat badan mati dan muatan kereta angkat dilaksanakan secara langsung oleh silinder minyak ke dasar lubang, dan keperluan kekuatan untuk dinding shaft dan tanah atas relatif rendah. Gelang struktur batu bata atau batu beton murni cukup.

Apa fungsi anti rust primer untuk lif kargo gudang?


ChinstohovaJembatan naik bimbitLapisan perlindungan anti selip



Apa fungsi anti rust primer untuk lif kargo gudang?

Perkhidmatan pertamaPeriksa peralatan penguncian keselamatan pintu terpotong pertama kandang gantung

Pipa minyak hidraulik mesti tersambung dengan baik, terutama keluar minyak dari kumpulan.

Komponen kotak gerak lengkap dan selamat aras minyak normal, dan tiada kerosakan atau kemudahan.

ChinstohovaBawah dipasang dengan lejang had bawah untuk mencegah bahaya wayar besi jatuh selepas lejang had pertama gagal.

Menggunakan analisis penyebab (juga dikenali sebagai tulang ikan) untuk mengenalpasti kesalahan hidraulik dan menganalisis kesalahan yang berlaku dalam peralatan hidraulik boleh dengan cepat mengenalpasti penyebab utama dan sekunder kesalahan dan mengumpulkan pengalaman dalam penyelesaian masalah.

Bersihkan dan periksa kumpulan bingkai roda mahkota, betulkan atau gantikan dengan bahagian baru


Hak cipta dan notis:
1. ChinstohovaJembatan naik bimbitLapisan perlindungan anti selip yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat ChinstohovaJembatan naik bimbitLapisan perlindungan anti selip, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan ChinstohovaJembatan naik bimbitLapisan perlindungan anti selip adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian ChinstohovaJembatan naik bimbitLapisan perlindungan anti selip mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Chinstohovamengesyorkanberita
ChinstohovaBerita terkini